2014. augusztus 25., hétfő

Akik hajótörést szenvedtek

 Szélbe fagyott
Szél csapott arcon,
Mint hajnalokon
Az a gondolat,
Hogy elhagyom.

Szél csapott arcon és forgolódtam,
Változásokra és bánatra hivatkoztam.

És zsugorodom,
Parányi testem
Lüktet. Szétvet.
Kéz a kézben,
Szív a szélben.
Csak elnézem
És elhiszem,
Hogy érzem,
A szépet.

Csalfa szikrák,
Árthat a lét,
De meghalni
Nem szeretnék.

És amint vándoroltam,
Gondoltam, haldoklom,
De meghagyott élni
Még egy alkonyon.

Aztán szél csapott arcon,
Mint egykoron.
És mostmár tudtam,
Meghalok.

2 megjegyzés:

  1. Szia kedves Lina!

    Megszületett az újabb kedvencem tőled. Lehet, hogy soha nem lesz ennél nagyobb kedvencem, mert ez a vers a lélegzetemet is elvette, annyira tetszett. Annyira harmónikus, andalító, gyönyörű...el sem tudom mondani, mennyire imádom. Ezzel a verseddel igazán kimutattad, hogy mennyire tehetséges vagy ebben a műfajban, és hogy mennyire szereted ezt csinálni.
    Teljes őszínteséggel gratulálok ehhez a vershez. Ez egy nagyrangú alkotásod a szememben. Csak így tovább Lina!

    Ölelések, Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Most én is leszögezném, hogy ez volt életem legszebb pillanata. Te is elvetted a lélegzetemet ezzel a kommentel. Igazán érzem, hogy érek valamit. Nagyon köszönöm. Hihetetlenül hálás vagyok, amiért elolvastad és leírtad a véleményedet. Még egy kevés és sírni fogok.:) Nagyon-nagyon-nagyon és még annál is jobban köszönöm.:)

      csóközön. Lina

      Törlés