2014. január 1., szerda

Pusztít a tűz. Pusztít a lélek.

Nincs szív. Nincs baj.
Meghátrtált éveim során
Koptató szelence az eszem,
Tudom, nem kellett volna
Olyan ártatlanul megmérgeznem.
Dehát megérdemelte..
S ez végülis most gúnyos nekem,
Hogy meg kellett öljem
Az én saját, szeleburdi szívem.
Nem mintha maroknyit
Is ért volna. Dobhattam el.
Évek óta kínálgattam,
De úgysem  kellett senkinek.
Szóval ennyi volt. 
Én végeztem vele.
Fertőző gondolataimmal
Töltöttem tele.
Kit is érintett? Őzvegy sem
Volt. Férjes asszony sem,
Néha elbújt,ha igazán
Kétségbeesetten kerestem.
Úgyhogy most nem érzek.
Hú, de nagy dolog lehet,
Mondhatod, s igazat adok,
Mert igazából már egy ideje
Nem magam vagyok.
Mikor is voltam magam?
Talán soha, talán
Évezredekkel ezelőtt
Cípeltem egy"önmagam" táblát.
Azóta elkopott,
Mosodába adtam,
Azóta soha többet
Vissza nem kaptam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése