2013. szeptember 1., vasárnap

Elpusztíthatatlan szárnycsapások

Gondolat buborékok
Vesd le a maszkod, 
Ó eltorzult királylány,
mert fagyos a tél, 
s ha rádtalál,
eltűnik a szivárvány
és akkor nem lesz más!

És hajzuhatagod
Fakó öregedésnek indul,
mint vándor holdkeltekor,
arcodon derűs mosolyod
többé nem virul,
és soha ki nem tisztul.

Ezüst fénybe zuhan
Az éj skarlátvörös ege,
kicsit megrettenthetne,
hogy gyöngyöző ágak
már nem fedik testedet,
 a haldokló föld eltemet.

Szunnyadó rommá
Alakul a bíboros mámor,
elfedi az átlátszó zápor.
liliomszállal ékesíteni,
mikor nem szereti,
nem helyetteshítheti.
 
Szóval, ébredj,
Királylány a mély álmodból,
mert a holnaptól
nem remélhetsz sok jót,
mégha lidércek palackját
is bontogatod.



6 megjegyzés:

  1. Kedves Lina!

    Egyszerűen lenyűgöző volt ez a versed, teljesen megindított és ihletet adott. Egyre tehetségesebb vagy, le sem tudnád tagadni, egyszer szebb verseket írsz. Örülök, hogy olvashattalak, remélem sok szép verset publikálsz majd! :)

    Puszi,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy,
      Szó nélkül hagytál. Nagyon szépen köszönöm. Ez hihetetlenül jól esett. Én nagyon tartottam attól, hogy nem fog nektek tetszeni, mert mostanában egy igen különös stílus mellett döntöttem, főleg az első verseimhez képest. Nagyon köszönöm mégegyszer:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  2. Kedves Lina,
    Egyszerűen csodás, olyan varázslatos hangulatot teremtett ez a vers. A kedvencem az utolsó versszak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszett. Óáó, mármint, óáó. Most megyek pityeregjek egy keveset a kedves kommentjeiteken.:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  3. Kedves Pierce!
    Szégyellhetnem magam, hogy már rég nem kommenteltem a verseidet.Legszívesebben földbe temetném magam a szégyentől, de azt tudnod kell, hogy attól, mert nem véleményeztem, mindig is olvastam a verseidet, olykor éjjel 12-kor a paplan alatt, a teleforól.:)
    A 2-ik lenyűgőző pipával én jeleztem a véleményem.Ez a vers egyszerűen csodálatos volt.Figyelemfelkeltő, és érzelemmel teli , nekem nagyon tetszett.Lélegzetelállító hangulatot teremtettél vele.Olyan szép volt, akár egy dal.Gratulálok, mert ehhez is, csak egy kis tehetség...és színes fantázia kell.Ez neked mind megvan, nem is kevés mennyiségben.Csak így tovább!:)
    Szeretettel,
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Ezért nem kell a földig aláznod magad.:) Te vagy az egyik legkedvesebb ember a blogon, ugyanis a kezdetektől támogatsz és mindenben segítesz. Ezért hálás vagyok neked.
      Nagyon szépen köszönöm, végtelenül kedves szavaid a szívemhez értek. Egy kis pityergés fogott el, szóval most nem vagyok képes hosszú, köszönettel teli kommentet írni.:) Hálás vagyok mindenért.

      csóközön. Pierce

      Törlés