2013. augusztus 21., szerda

Ömlengő irónia

Nehéz döntések
Sorsunk megnehezítik a vaskos döntések,
Melyek szüntelen kínozzák agyunkat,
S miattuk oly sokszor oly gyötrően 
Hibáztatjuk saját magunkat.

Csendes szél fújt a szobámba,
Miközben tétlenül ültem az ágyon,
Hogy majd a helyes döntést
Valahogyan biztos megtalálom.

S naphosszat gondolkoztam,
Felsoroltam az érveket, az okokat,
A lehetőségeket, melyből kettő volt,
És leginkább a hasznomat.

De a döntés oly messzinek tűnt,
Oly elérhetetlenül fénylett a sötétben,
A válasz sehogysem jött,
Így mindig csak elcsüggedtem.

Szónokoltam, listát írtam,
Szépen raktároztam a gondolatokat,
S elmém rejtett zúgából
Kerestem elő a poros gondolatokat.

Szállt az idő, a pillanatok röpködtek,
Fejem felett már a hold sütött,
Amikor a döntés végleges pontja
Csak úgy, hirtelen belém ütött.

Bárgyú mosoly feszült arcomon,
Miközben a szobámból kiléptem,
Hogy én most pillanatnyilag
A kókuszos fagylaltot szeretem.
 

2 megjegyzés:

  1. Te lány, megint megnevettettél! :) Olvasom nagy komolyan a verset és a végre beszúrod azt a sor. Hatalmas!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Nagyon szépen köszönöm. Örülök, hogy meg tudtalak nevettetni.:)

      csóközön.Lina

      Törlés