2013. január 26., szombat

Áramszünet

Január

Derűben fagyott napsugár,
Várlak, ó rideg Január.
Hó takaró lepi el szívemet,
Akárcsak a természetet.

És te nem szólsz semmit,
Pedig tudom, mondanál valamit.
Éjbe burkolózott szemed,
Eltitkolod érzésed.

Kemény vagy te és erős,
S az én szememben igazi hős.
Mit tettél te, hogy ezt érzem,
Tudom már, ez lesz a végzetem.

Fagyos szívű Január várlak én,
Hogy elsuttogjam, mennyire szeretném,
Ha itt ülnél mellettem 
És közben fognád két kezem.

Nem érdekelne sem a hideg,
Sem az, hogy szétvet az ideg.
Nem bántana, ha megcsókolnál,
S az én szemeimben elolvadnál.

De ez utóbbi bántana,
Mert ezt az én szívem nem akarja.
Hogy miért? Magam sem értem,
Csak siess, siess, mert elveszem!




6 megjegyzés:

  1. Szia Lina,
    Hűha,újabb vers és tudd...nem fáradtam el téged véleményezni és nem is fogok:)Nagyon tetszett,de komolyan.Élveztem ahogy a hó,vagy a tél megszemélyesítve van(ha jól értelmeztem).A kedvencem az 5-ik szakasz,mert olyan varázslatos és szép,akár a többi szakasz is.Frenetikus vagy<3..és igazán tehetséges:)Puszi

    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Nagyon köszönöm a véleményed.Igazából,az egész Január egy szimbólum.Az Ő szimbóluma.Nem ecsetelem emiatt a dolgokat,hanem mégegyszer megköszönöm és igazad van.Tehetségesnek nem mondanám magam,de frenetikus vagyok egyes témáknál.Mégegyszer köszönöm(már vagy századjára).:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  2. Kevdes Lina,
    Nagyon szívesen mondom ezeket és teljes szívemből,mindig azt gondolom,amit mondok,nem hazudok(ezt gondolom,azért te is tudod).Igen frenetikus vagy,nagyon<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Na,szóval,akkor belekezdenék a köszöngetésbe:köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm és még vagy jó százszor nagyon köszönöm.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  3. Annyira jó lett ez is! Wow! ((:

    VálaszTörlés