2012. december 19., szerda

Túladagolt érzelmek

Én

Kék szemem odvában naivság bújik meg,
Nehéz a büszkeségemet megdöntened.
Sikerülni fog, hiszen engedékeny vagyok,
Mikor feltűnnek a barátságos alakok.
Rideg állapotommal kell szembesülnöd,
S gúnyt kell látnod a szemed előtt,
Mert ez vagyok én,s ez tesz eggyé,
Nem tesz csúnyává,nem tesz széppé.
Szomorú vagyok,ez egy hétköznapi dolog,
Pedig úgy tűnik,hogy a személyem boldog.
Arcom sápadt,kövér vagyok,
Itt,pedig beléphetnek az okok.
Mégis,az emberek bolodnak tartanak,
Hogy elhagytam az önbizalmam.
Szemem felcsillan,ha meglátom Őt,
Ki nekem adja a fényt,s az erőt.
Csontjaim,izmaim merevek lettek,
Mivel szürke agysejtjeim gondolkodni kezdtek.
Írni,írni,írni,írni,
Számomra,csak így lehet létezni.
Hajtok az életcélom fele,
Csak felhagyott szívemnek utolsó ereje,
De kitartó vagyok,ez nem kétséges,
Ki iróniájával újabb áldozatára les.
Sötétséggel küzd a lelkem,nem akarok elveszni,
S abba a félelembe kerülni.
Ígyis van jó pár fóbiám,mikről nem tehetek,
S erőtlen vagyok,ha előkerülnek.
Barátságosnak tartom magam,de az nem vagyok,
Erre pedig jó pár okot felhozhatok.
De nem untatlak tovább,kedves olvasó,
Megszülettem,létezem,s elvisz majd a koporsó.






8 megjegyzés:

  1. Na hát,hogy is kezdeném,érdekes volt,sokatmondó,bár a vége szomorú volt..de azért minden rendben vele.Fantasztikus vers!:)Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Nagyon szépen köszönöm.Néha úgy érzem,túl kedves vagy hozzámm.Köszönöm,hálás vagyok érte.

      Üdv:Lina.:)

      Törlés
  2. Én csak azt mondom,amit érzek,és te tényleg ezt érdemeled:)Nagyon szívesen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Én nem szoktam bőgni az ilyesmiken,de te nem sokára eléred.Annyira hálás vagyok neked.

      Üdv:Lina.:)

      Törlés
  3. Kedves Lina!
    Már régóta szerettem volna olvasni tőled, de amikor a blogjaidal bújtam még viszonylag kezdetlegesek voltak a bejegyzéseid. Most azonban, ahogyan látom összeszedted magad és egy egészen kellemes hangulatú design-t varázsoltál a blogodnak :) Gratulálok a kinézethet, nagyon szeretem ezt a színt, tényleg szuper.
    A vers korodból adódóan még egy kicsit kezdetleges, de ez az évek múlásával egyre jobb és jobb lesz. Tetszenek a gondolataid, igazán szép sorokra bukkantam a verset olvasgatva. Ne add fel, tessék sok-sok verset olvasni és stilisztikai tanulmányokba kezdeni, hogyha komolyan érdekel a téma. Látom benned a tehetséget, sok sikert kívánok a verseléshez!
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ella,
      Nagyon szépen köszönöm a bíztató szavakat és megpróbálok minél szebb verseket költeni.Tényleg tehetséges lennék?Ez így megmosolyogtatott,mivel az önbizalomhiány legfelsőbb fokával küzdök.Természetesen utánna nézek még verseknek és a fejlődésre is szeretnék ráhangolódni.
      Még egyszer köszönöm.

      Üdv:Lina.:)

      Törlés
  4. Szia Lina
    Kérted, hogy jöjjek, és nem tudtam mire számítsak. Kellemes meglepetés volt, amikor ezekre a versekre bukkantam.
    Már várom azt a napot, amikor röpke néhány év múlva híres költőink nyomába emelkedsz.
    Csak így tovább ;)
    És csak ne legyen önbizalomhiányod, mert igenis van mire büszkének lenned!

    Puszi: Vadóckaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vadócka,
      Addig a napig tényleg van mit várnod.Én is szeretném elképzelni magam egy igen híres költőnek,aki autogrammokat osztogat,közben vigyorog a rajongóinak és vicces beköpésekkel szórakoztatja őket.De nem hiszem,hogy ez valóra válna.Azért köszönöm szépen,nagyon jól esett minden szavad.:)

      Hugs.Lina

      Törlés