2012. október 8., hétfő

Csak kis lépésekkel

Ő mint a holdfény adta szerelem

Szívem hevesen ver,
Dobolja a tempót,
Elértük ezt az éjszakát,
Elértük a pontot.
A ragyogás szemeidben
Tükrözi örömöm,
Te vagy erre az estére
Az én főnököm.
Hullócsillag suhan,
Bámulok a mélybe,
Hogy mennyire szeretlek,
Nem is veszed észre.
Szempillád kitágul,
Szád mosolyog,
Egy ilyen lány örökre
Szeretni fog.
Karodba fogózkodom,
Gondolataim máshol,
Akár a végtelenben is,
Veled bárhol.
Szád ajkaimhoz ér,
S végre elcsattan a csók.
Nem kellenek ide szavak,
Sem mondatok.
Érzem, kavarog a gyomrom,
Lefagy az elmém,
S nem is veszem észre,
Hol is vagyok én.
Pillangók hada
Szabadul el bennem,
Végre rájöttem,
Rád van szükségem.
Eltávolódnak ajkaink,
Szemembe nézel,
De talán még a
Végén megígézel.
Szeretlek ,azt tudom,
Ezért hiányzol,
Akárhányszor elmész,
Vagy másra vigyázol.
Ragyogsz most a fényben,
Akár egy angyal,
Szíved tele van,
Ezüsttel, arannyal.
Kezeddel átfonod derekam,
Érzem szíved lüktetését,
Azt akarom, hogy ez éjszakának
Ne lássuk a végét.

2 megjegyzés:

  1. Hey!!
    Kértél linkcserét a www.gnrfanfiction.blogspot.hu oldalon :) A csere mehet, ki is tettünk :)

    Beth

    VálaszTörlés
  2. Bocs a késésért,nem láttam a kommentet,valamilyen okból kifolyólag,nem jelent meg.Nagyon köszönöm.Én is kitettelek.

    Üdv:Lina.:)

    VálaszTörlés