2014. szeptember 1., hétfő

Díjacska

Dúsgazdag könnyekkel áztatom az íróasztalomat. Hát nem felejtettek el? Óáó. Szép ez. Kaptam egy csodálatos díjat Indira Mosstól (innen üzenem, hogy az unikornisok lepjék el életét!) amiért hálával is tartozom. Illetve Jamie-nek! De lássuk csak, mi a tehendő!:)
1. Írd ki kitől van!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Küld tovább 11 embernek!

1.Ez az első dolog a listáról. Jééj!
2. Szeretek full albumokat hallgatni együttesektől.
3. Éppen a matekfüzetemet bámulom és valami eszméletlenül rémísztő.
4. A verses füzetem hihetetlenül rossz állapotban van. Pedig cuki füzet volt. VOLT.
5. Én szeretem az állatokat. Az állatok nem szeretnek engem. Kívéve Rita. Ő az én menő farkaskutyám.
6. Amikor fürdök azon szoktam gondolkozni, hogy hogyan keletkezett az a nagy kék folt a lábamra. Rejtelem.
7. Ha sokat állok lábon(mily meglepő!) egy idő után elsötétül a kép és elszédülök. Ilyenkor megkapaszkodom egy korlátban és megvárom, amíg elmúlik.
8. Vilmos az én szerelmem (A rózsa neve c. könyvből) persze csak Moriarty után.
9. Azon gondolkodom, hogy fogok írni szonetteket is.
10. Amint látható, nagy népszerűségnek örül a blogom. Ja, mégsem.
11. Nagyon könnyen meghűlök.

 Ééééééés...kérdések:
1. Mitől undorodsz a világon a legjobban?
Hümm..elnyomott szilva..üh.
2. Szerinted fontos a külső?
Szerintem fontom a külső. Csak mértékesen. Meg lehet kövezni. 
3. Mit gondolsz a mai világ szépségideáljairól?
Nagyjából annyit, hogy az eltér az én szépségideálomtól. Nem tudom.. Valahogy egybefolyik nekik a szép és a kibontakozott szó. Mostanában szépnek látják az olyan embereket, akiknek kint van a mellük, fenenkük, stb. Azt viszont nem ismerik el szépnek, ha valakinek csodálatosan szép barna szemei vannak, példának okáért. És most nem az irigység beszél belőlem. Ez csak tény.
4. Milyen jövőt képzelsz magadnak?
Mindig másat. Néha egyedülit, egy erdő széli házacskában, máskor egy nyűzsgő városban. Leginkább orvos vagy valami értékes ember. Különben nem tudom.
5. Szeretnél híres lenni, annak minden előnyével és hátrányával együtt?
Nem. A híresség csak ártana. Ez az egyetlen hely, ahol többen "ismernek". Különben ha jól összeszámolom, öt barátom van. Szóval, nem mondhatom népszerűnek magam még baráti körben sem. Szeretek elrejtőzni.
 6. Mi az, amire sosem lennél képes?
Abortusz.
7. Ha állat lennél, mi lennél leginkább?
Jegesmedve vagy farkas.^^
8. Milyen rossz szokásaid vannak?
*infinit list*
Különben csak úgy pár: nagyon lusta vagyok. Szeretem rágni a körmeimet és ha ideges vagyok vagy unatkozok, folyton azt teszem. Antiszociális kedvemben képes vagyok elküldeni mindenkit a fészkes fenébe, bár csak magamban. Néha rendetlen vagyok ( a pénztárcám rá a legjobb példa). Hanyag is szoktam lenni.
9. Van olyan személy, akit irigyelsz?
*infinit list*
Leginkább Johnny Depp feleségét.
10. Melyek a legtöbbet látogatott weblapjaid?
Blogspot, Youtube, Facebook, Tumblr.
11. Ha rendezhetnél egy filmet, milyen színészeket kérnél fel, és miről szólna a forgatókönyv?
 Hümm. A forgatókönyvről fogalmam sincs. Ez egy igen érdekes kérdés. Különben biztosan Johnny Deppet, Natalie Portmant, Dylan O'brient, Robert Downey Jr.t, Martin Freemant.

Jamie kérdései:
1. Kedvenc szín? Miért?
Kék és zöld, mert azok nyugtató színek.
2. A szerinted leghasznosabb találmány? Egyet mondhatsz. :)
Talán a számítógép.
3. Melyik az a híresebb/felkapottabb író, akinek nem tetszik a stílusa, vagy valamiért nem kedveled?
Na hadd ne soroljam! A mostaniakkal valamiért bajom van.^^
4. Mi a véleményed a környezetszennyezésről?
Hogy piszok szemét dolog.
5. Hogyan látod a jövődet?
Erre fent válaszoltam.
6. Ki az a színész, akiért élsz-halsz?
Johnny Depp, Dylan O'brien, Robert Downey Jr.
7. Melyik században szerettél volna születni? Lehet múlt, jelen, jövő. :)
Vagy 19. vagy 20.
8. A legjobb döntés amit hoztál? Nehéz volt döntened, esetleg könnyen ment?
Az, hogy folytatom-e a versírást vagy sem. Nagyon nehéz volt.
9. Meddig mennél el, ha a családodat kellene védened?
Bármeddig. Mégha..
10. Mi a véleményed a szerelemről?
Noradrenalin, dopamin, feniletilamin, oxitocin, szerotonin.
11. Amit a legjobban gyűlölsz a körülötted lévő emberekben/társadalomban?
Mindent. Az antiszociális énem mindent. A másik csak a kapzsiságot.


Ne haragudjatok, de nem szeretném tovább küldeni senkinek. Mindannyian megérdemlitek és most nem fogok kiszemelni tizenegy embert!:)

Legyen csodálatos napotok!^^
Csóközön. Lina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése