2013. február 8., péntek

Áramszünet

Te

Te vagy az az idegesítő hang a fejemben,
Ki többet tud rólam, mint amennyi megengedett,
Te vagy az átkozott tükör a szobában,
A tetovált érzés az ágyamban.
Te vagy az iratlan és írott szöveg,
Ki mindennek véget vet.
Kép vagy a poros padláson,
Elveszett vagyok nélküled e világon.
Egy árny vagy, szürke felhő,
Miattad hagy el a bátorság s az erő.
Bohóc vagy te, kitől rettegek,
S napról napra ezen merengek.
Egy ér vagy te a szívemen,mely duzzad,
Ami sem enni, sem aludni nem hagy.
Egy érték vagy te a lelkemben,
Melybe véglegesen beleszerettem.
Te vagy a fény a kis utcában,
Mi alatt oly sokszor megálltam.
Te vagy a diófa az udvarunkon,
Ki áttör az esőn, áttör a viharon.
Te vagy az, kit elveszíteni nem merek,
Ezért érted oly búsan epekedek.
Te vagy az, ki sosem volt enyém.


4 megjegyzés:

  1. Szia Lina,
    Na ez már sokkal jobb lett,érzelemmel teli alkotás.Majd szólok neked,amikor a versed valamelyike felűlhalad az általános mércén nálam.Ez még most nem sikerűlt.Ez jó volt,sokkal jobb,mint az előző,de ebből is hiányzik valami,és a rímek is kicsit furcsák voltak pár helyen.De attól még tetszett,szeretem az ilyen verseket(tudod).
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Köszönöm a véleményed,hogy elmondod az igazat.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  2. Szia Lina!
    Engem kirázott a hideg, szerintem annyira jó lett!!!
    Teljesen átéreztem, amit mondani akartál.
    Honey*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csillag,
      Nagyon köszönöm,ez jól esett.:)

      Hugs.Lina

      Törlés