2014. március 19., szerda

Magyarázkodás, mert abban nagyon jó vagyok..

Helló-belló, tisztelt láthatatlan publikum!
Hogy vannak? Remélem a "kellemes" idő meghozta hatását. Nekem igen. Napok óta szomorkás, borús idő van kint, szóval az iskola is unalmasan telik. Különben meg ki kell használni a lehetőséget vers írásra.
Hűséges followerek (milyen viccesen hangzik ez a szó), köszönöm, hogy pipálgattok, hogy feliratkoztok és néha gondoltok rám. Ha nem nagy kérés, akkor kettő-három szócskában repítsétek le az első gondolatotokat megjegyzésben! Tudom, unalmas procedura, én sem vagyok túlzottan odáig érte, de jól esik, ha tudom, hogy mit gondoltok a verseimről. Illetve, szeretem a meglátásaitokat, hogy mit értelmeztek a vers alatt, hogy szerintetek mit jelentenek a stílus eszközök az adott vershelyzetben. Furcsa, mert a ti szemetekben új értelmet nyernek az általam leírt sorok és ez boldogsággal tölt el.
Köszönöm, hogy voltatok, hálás vagyok, amiért vagytok és remélem, lesztek még jó sokáig.
Különleges képességemet( azaz a magyarázkodást) bevetve ecsetelek nektek olyan témáról, amiről nem is szándékoztam beszélni, de reméltem, hogy jó az introm. Végülis, lényeg a lényeg: szeretném megmagyarázni az Egy éves liliom futam kötet lényegét. Februárban, miután egy kellemes napot töltöttem el a két legjobb barátnőmmel, egy csésze forró teával a kezemben és néhány csendes gondolattal a fejemben, jött a hirtelen ötlet: sok-sok verset kell írni, itt nincs vita. Aznap éjjel hármat is írtam, szülinapom alkalmából, közülük talán egyet közzé is tettem.
Egyszer csak azon kaptam magam, hogy egy kihívás elé nézek. 500 vers. Egy év. Február 4. határidő. Erre már speciális füzetemet is előkészítettem, tehát célomig csak egy úton kell haladnom: az ambíció útján. Amint látjátok, kezdtem is feltölteni verseket, illetve megszámoztam őket. Persze, több van, mint amennyit feltöltöttem, de engergiám csak ennyire telt. Különben meg fogom mutatni nektek a többit is. Lesznek sikertelenek, szörnyen rosszak, jók és talán olyanok, amelyek majd a ti tetszéseteket is elnyerik. A szörnyen rossz versekért előre elnézéseteket kérem, de azok a kudarcok piciny darabkák a szívemből, tehát nekem azok is rengeteget számítanak. (Szorítsatok, hogy legyek elég kitartó!)
Még valami. Ha valaki esetleg szeretne egy ócsáróló szöveggel vagy néhány kedves sorral, s amúgy bármivel meglepni, hagyhattok üzenetet vagy írhattok ide: Lina Hulbert facebook cím. A névvel még nem sikerült boldogulnom, de végülis nekem így is megfelel. Megtaláltok még itt: We heart it és itt: Tumblr
Különben, az igazi profilomon is elértek, csak ott kopár, kihalt adatlappal fogjátok szembe találni magatokat, De a döntés rajtatok áll.
Egyébként, nem vagyok egy like-, komment-vadász, de tényleg érdekelne a véleményetek, szóval javasolnám a "Megjegyzés küldése" című opciót mind ehhez, mind a többi bejegyzéshez. Érdekel a véleményetek az elmondottakról( leírtakról), a versekről, bármiről.
Szépséges estét továbbra is!:)

csóközön. Lina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése