2013. december 26., csütörtök

A maszk lekerül. A nép elcsendesül.

Kedves  azon személyek, akik oly serényen klikkelgettek a négyzetecskékbe,
Kb két évvel ezelőtt, amikor hivatalosan beléptem a blogvilágba, nem tudtam, hogy hol kell nevet rakni. Aztán úgy döntöttem, hogy álnéven futok majd, mert féltem, hogy rátalálnak az én kedvesen örzőtt blogjaimra olyan személyek, akiknek semmi keresnivalójuk itt, mert ez az én magánszférám, itt vagyok teljesen én, ide pedig olyan személy ne tegye be a lábát- olyan idézőjelesen, tudjátok ti-, aki a valóságban sem lát el túl sok szeretettel. Így jött a Lina név, elvégre egy kicsit hasonlít az igazi nevemre. Utánna már azok az ismerőseim is, akik tudták az igazi nevemet csak Linának szólítottak, aminek nagyon örültem. Szeretem ezt a nevet. De egy idő után meguntam és lett Pierce Alred. Az olyan bátrabbnak és vidámabbnak hangzott, megszerettem és hát az lett az új álnevem.
Most azonban itt az ideje, hogy levessem a maszkom. Ki más érezhetné jobban át az egész blogot, mint én magam, a valós személy, Csorvási Melinda? Sem Lina Hulbert, sem pedig Pierce Alred nem fogják mindazt átérezni, amit én magam átérzek. S az én magam kategória a nevemet is rejti, amiért én nem túlzottan rajongok. De ez vagyok én, ez az én blogom, s ezek az én képességeim, az én érzéseim. Ezt nem tükrözheti vissza egyik álnevem sem. Akkor meg minek is használjam őket?
Ha véletlenül valaki megkérdőjelezné, hogy egy ilyen fiatal lány mit is keres a blogvilágban, válaszolnék neki: nem tudom. Őszintén, nem tudom. Szerintem sosem fogom tudni.
Remélem azért nem vettem el a kedvetek az olvasástól. Bizony, nagyon kedvesek vagytok. Bátorítanálak, hogy néha hagyjatok egy-egy kommentet, tudjam, hogy még léteztek és nem váltatok zombivá. És Boldog karácsonyt!:)

csóközön. Lina.. alias Melinda.


2 megjegyzés:

  1. Szerintem bátor vagy, hogy felvállaltad az igazi nevedet. És az okát is megértem, jól döntöttél. Én szerintem sosem lennék rá képes, hogy az igazi nevemen írjak. :D Nem tudom ez jó vagy rossz? Mondjuk én nem vagyok művész, csak össze-vissza írogatok a kis blogomon... (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Köszönöm. Igen nagy megtiszteltetés ezt olvasni.:) Művész? Micsoda túlzás..Már az is jó dolognak számít, ha "össze-vissza" írogatsz. Meg, nem a bátorságra alapozódik ez, hanem arra, hogy kicsit kezdett elegem lenni az álnevekből.:)

      csóközön. Lina

      Törlés